Notifiarile pentru retur se vor trimite la adresa de mail office@mardomdecor.ro, va rugam sa cititi cu atentie conditiile de retur enumerate mai jos.
Adresa catre care se vor expedia produsele returnate este:
Verdeco Design SRL
B-dul Unirii, nr. 22, Magazin Verdeco
430232
Baia Mare, MM
tel. contact 0746257734
Clientul poate returna produsele achizitionate de pe siteu.l www.maromdecor.ro, in urmatoarele situatii:
- Fara obligatia de a invoca un motiv si fara penalitati in termen de 14 zile de la primirea produsului Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul si de a returna produsele. In acest caz cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.Clientul se obliga sa notifice Vanzatorului, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor. Clientului care a notificat Vanzatorul ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Verdeco considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul. Produsul returnat trebuie sa fie trimis de catre Client si primit de catre Vanzator in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, fara urme de folosire si cu documentele care l-au insotit). - Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, foliile si cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Produsele trebuie să fie intacte la returnare.
- Daca coletele prezinta deteriorari severe, situatie in care se intocmeste un proces verbal cu transportatorul in care se specifica faptul ca ambalajul este deteriorat. In cazul in care coletul/ambalajul prezinta deteriorari severe recomandarea noastra este sa se refuze primirea coletului, situatie in care produsele vor fi returnate catre Verdeco Design SRL proprietar al site-ului www.mardomdecor.ro fara nici un cost din partea clientului.
In cazul in care clientul decide sa accepte un colet deteriorat este necesara intocmirea unui proces verbal cu tranportatorul (curierul sau posta) in care sa se specifice faptul ca ambalajul coletului a fost deteriorat la primire. Recomandam de asemenea ca Clientul sa faca cateva poze coletului deteriorat.
Formularul pentru proces verbal de constatare a ambalajului deteriorat va fi pus la dispozitia clientului la cerere de catre curier sau operatorul din oficiul postal. In lipsa unui proces verbal cu privire la faptul ca ambalajul/coletul a fost deteriorat la primire, orice reclamatie ulterioara nu poate fi luata in considerare.
- Daca produsele au fost livrate / facturate gresit
- Daca produsele prezinta defecte de fabricatie
Clientul www.mardomdecor.ro nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produselor de catre client.
- In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, fara urme de folosire si cu documentele care l-au insotit). - Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, foliile si cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Produsele trebuie să fie intacte la returnare.
Clauze finale:
- In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului. Nu vom primi coletele trimise cu ramburs.
- In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
- In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile, iar Vanzatorul nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
- Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre client, nu se ramburseaza.
- In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care produsele sunt defecte sau facturate gresit, situatie in care Vanzatorul va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina Vanzatorului.